Življenje je igra – delavnica dramske igre

URNIK VSEH DOGODKOV

Ljudje smo igralci, ki nastopamo v v številnih igrah v svojih življenjih.

Na delavnici boste s pomočjo izkušnje spoznali predvsem svoje lastne mehanizme, ki vam omogočajo, da boste lahko tudi na odru, pred ljudmi, v družbi, … taki, kot hočete biti.

Delavnica je namenjena mladim in starim. Ljudem, ki jih zanima pristna dramska igra, ljudem, ki so na poti samouresničitve, ljudem, ki bi se radi v življenju več igrali. Namenjena je tako igralcem, bodočim igralcem, kot tudi umetnikom, glasbenikom, komurkoli, ki življenju nekaj daje skozi sebe. Delavnica ima več praktičnih sklopov:

  • Sproščanje, ozaveščanje telesa in njegovih funkcij
  • Vaje za kultiviranje čuječnosti
  • Vaje čutnega in čustvenega spomina
  • Praksa na odru

Delavnico sistematično ponavljamo, saj poglabljamo svoje razumevanje in čutenje, odkrivamo sebe skozi različne situacije, ki se nam odigravajo na odru – kjer ni pravil (takih, kot v življenju)

Dan za Minljivko
Če se bo pokazalo zanimanje, bomo enkrat na mesec namenili en dan za skupno Minljivko.
Minljivka je oblika dramskega dela, kjer glavni igralci določijo samo najširši okvir zgodbe. V igro potem vstopijo vsi, tudi “gledalci”, ki jo pomagajo oblikovati s svojo prisotnostjo in igrami, ki jih sami prinesejo v sredo. Ker minljivka ni vnaprej določena, se lahko v tej zgodbi zgodi marsikaj nepričakovanega, pojavljajo se nenavadni zapleti in razpleti. Seveda se v minljivki pojavljajo tudi zelo nenavadni ljudje. Cilj igre je, da se vsi, ki sodelujejo izrazijo v polnosti.
Kot v življenju. Vsak prispeva svoje. Minljivke je zasnoval Alejandro Jodorovski iz Čila, ki je med drugim avtor zelo zanimivih knjig.

Še več napisanega pod fotografijo:

Method acting

“Method acting” je, kot že samo ime pove, igranje na odru, s pomočjo metode. Do vsakega rezultata vodi neka pot. Če je ta pot znana, potem nam je delo olajšano. Če moramo pot na novo odkrivati, nam to vzame veliko časa in energije. Ker so te poti že bile odkrite s pomočjo Stanislavskega, Strasberga, in ker so to poti, ki so iz psihološkega vidika tudi naše lastne, bomo uporabili te poti – mehanizme, ki delujejo, na njih pa seveda nanesli svoje barve, svoje materiale, svoje občutke, svoje besede, svoje vizije.

Razvoj “method actinga” se je začel v Rusiji, kjer je direktor moskovskega gledališča Stanislavski za svoje igralce zasnoval sistem, metodo, ki nam pomaga, da smo na odru pristni, da izhajamo izključno iz svojih izkušenj. Ravno zato smo bolj prepričljivi, ker dejansko verjamemo to, kar igramo. Za razliko od ljudskega gledališča, kjer je celotna igra eno samo pretvarjanje. Učenja Stanislavskega je v Holivoodu uporabil Ian Strasberg, ki je v svoji igralski šoli izobrazil ogromno število kvalitetnih ameriških igralcev, ki jih v filmih cel svet občuduje.

Dramska igra je pot samo-spoznavanja skozi interakcije z drugimi ljudmi, skozi različne situacije in vloge. Ni treba, da si igralec in da te dramska igra dejansko zanima. Jaz sem prišel do “method actinga” preko glasbe, ker sem iskal način, kako bi bil na odru bolj sproščen.

Trajanje delavnice je odvisno od zahtevnosti udeležencev. Delavnica traja 2 do 4 ure.

Prispevek za 4-urno delavnico je 50€

Delavnico vodim Žiga Hun Caban

URNIK VSEH DOGODKOV